Jumaat, 4 Oktober 2013

significant skincare-

formula terbaru significant skincare
HARGA :-RM100
SET VIT C & SET VIT E
BERMINAT BOLEH HUBUNGI/SMS 
0197178422-AWIEN
add fb:-



Produk ini adalah produk kecantikan yang boleh membantu meningkatkan metabolisme kulit dengan penjanaan sel-sel baru, membersih dan menyihatkan kulit wajah, megurangkan kedutan dan garis-garis halus, menambahkan ketegangan kulit, memutih dan menghaluskan, mengekalkan kelembapan dan memberi rasa segar, licin dan bersih. Selain itu dapat memudarkan kesan jeragat dan jerawat serta dapat mengecilkan ruang pori-pori pada wajah.

 Kandungan Produk Significant Skin Care


1. Significant Skin Care (Sabun Kecantikan) – Diperbuat daripada campuran ekstrak buah-buahan dan campuran madu lebah. Sabun Vita E dapat menolong meningkatkan kadar metabolisma kulit. Manakala Sabun Vitamin C dapat memelihara kandungan aktif daripada dioksidakan di samping merangsang kolagen, Sabun ini juga dapat mengekalkan kelembapan kulit dan memberi rasa segar, licin an bersih.



2. Significant Skin Care (Krim Siang) – Ia diperbuat daripada tumbuhan semulajadi seperti kunyit dan tumbukan pergunungan. Dirumus sebagai pelindung UV disamping melembap, melembut, menghaluskan dan menyihatkan kulit.



3. Significant Skin Care (Krim Malam) – Ia diperbuat daripada temulawak dan kaya dengan zat tambahan dari sarang burung walit. Bahan semulajadi yang dirumus untuk menghilangkan kesan jeragat, jerawat dan bekas jerawat di samping membersih, memutih dan menghaluskan kulit.


Kelulusan KKM

Significant Skin Care (Sabun Kecantikan) ## NOT 130101922K
Significant Skin Care (Krim Siang) ## NOT 130101920K
Significant Skin Care (Krim Malam) ## NOT 130101921K

Terima Kasih Singgah Blog Riewien Collections

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...