Isnin, 26 Ogos 2013

PRODUK USANA

Cadangan produk USANA yang berkaitan dengan masalah kesihatan
USANA Sains Kesihatan yang dikenali untuk manfaat mereka yang apabila diambil akan membantu untuk mengurangkan dan mencegah masalah kesihatan. Berikut adalah al senarai masalah kesihatan yang diketahui dan penyakit dan apa produk USANA perlu diambil untuk membantu mengurangkan atau cuba menghalang masalah-masalah ini yang diketahui. Iaperlu diambil perhatian bahawa ini bukan ubat untuk menyembuhkan penyakit tetapi tambahan untuk membantu mencegah penyakit dan membantu mengurangkan mereka.

##Arthtitis / degeneratif Artritis / Osteoartritis: Essentials, Procosamine II / Procosa II

##Asma bronkial / Alahan: Essentials, Proflavanol C100, Kalsium Aktif

##Demensia Alzheimer: Essentials, Proflavanol C100, E-Perdana

##Penyakit kardiovaskular / Strok: Essentials, Proflavanol C100

##Masalah tulang belakang (penyakit) ankylosing spondylitis: Essentials, Procosamine II / Procosa II
Sklerosis lateral Amyothrophic (ALS) / Lou Gehrig: Essentials, Active Calcium, Proflavanol C100

##Keaktifan Hyper: Essentials, Proflavanol C100

##Palsy Bell: Essentials, Proflavanol C100

##Jantung lemah: Essentials, Coquinone 30

##Bipolar Disorder / Kemurungan / manik Kemurungan Sydrome: Essentials, BiOmega

##Bangunan Sistem imun: Essentials, Proflavanol C100, Coquinone 30

##Masalah Kanser Am: Essentials, Active Calcium, Proflavanol C100, E-Prime, Coquinone 30, Poly C, BiOmega

##Kanser payudara: Essentials, Proflavanol C100, Coquinone 30, Melatonin 3mg, BIOmega III Plus, E-Perdana

##Kanser paru-paru: Essentials, Kalsium Aktif, C100 Proflavanol, Coquinone 30, Poly C, BIOmega III Plus, E-Perdana

##Kanser kolon: Essentials, Kalsium Aktif, C100 Proflavanol, Coquinone 30, Poly C, BIOmega III Plus, E-Perdana

##Prostat Kanser: Essentials, Kalsium Aktif, Proflavanol C100, Coquinone 30, Palmento Plus, BIOmega III Plus, E-Perdana

##Jerawat: Essentials, Proflavanol C100

##Jangkitan yis: Essentials, Proflavanol C100

##Masalah usus / Guam seliak: Essentials, Proflavanol C100

##Penyakit paru-paru: Essentials, Active Calcium, Proflavanol C100, Poly C
* Asas = AO Pro - Chelated Mineral


testimoni penguna produk USANA

TESTIMONI PRODUK USANA
USANA Produk Testimoni 
Masalah resdung Tiada lagi
Saya mula menghadapi masalah resdung sejak usia 19 tahun dan 20 tahun yang lalu telah mencuba semua jenis makanan tambahan dan produk untuk mengurangkan bersin, blok hidung dan gatal. Ada yang mengurangkan kerengsaan manakala yang lain adalah satu pembaziran wang. Sejak memulakan produk USANA, masalah sinus saya telah benar-benar hilang. Saya tidak lagi muka gatal hidung, bersin yang berlebihan dan semua bahawa masalah lagi. Saya tidur lebih baik dan kini lebih bertenaga. Saya sepatutnya diambil USANA awal.
Jilian, Kuala Lumpur
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sakit belakang saya, migrain dan mengantuk hilang!
Tugas saya memerlukan saya untuk duduk untuk masa yang lama yang menyebabkan banyak masalah belakang. Saya hadapi komputer sepanjang hari panjang yang memberikan saya migrain. Sejak mengambil produk USANA, saya mendapati bahawa semua bahawa masalah yang hilang. Malah, saya mendapati bahawa USANA bukan sahaja membantu saya dengan penjelasan migrain dan sakit belakang saya, tetapi dibuat saya seorang yang sihat dalam setiap jabatan. Saya boleh bekerja untuk tempoh yang lama dan masih boleh pergi selepas hari yang panjang manakala saya tidak berasa mengantuk pada waktu pagi lagi.
Sharaf, Tampin
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bengkak dan kesakitan
Saya seorang suri rumah berusia 50 tahun, saya telah mengalami bengkak dan sakit di jari saya selama bertahun-tahun kerana kerja-kerja rumah. Saya telah mencuba pelbagai jenis rawatan dan berunding beberapa pakar dan doktor tetapi bengkak dan kesakitan tidak pergi. Beberapa bulan yang lalu, sepupu saya memberikan saya USANA Essentials untuk mencuba, dan selepas mengambil selama beberapa minggu saya menyedari bahawa bengkak dan sakit di jari telah hilang sepenuhnya. Ini adalah satu keajaiban dan saya sepenuh hati mengesyorkan produk ini untuk mereka yang mencari kehidupan yang lebih berkualiti.
Nur Aishah, Putrajaya
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kerja-kerja untuk saya dan ibu saya dengan tekanan darah tinggi dan kencing manis
Saya pernah mempunyai sakit teruk di belakang saya. Saya mengambil banyak makanan tambahan untuk menghilangkan sakit ini tetapi tidak ada yang berkesan. Kemudian saya telah diperkenalkan kepada USANA Essentials dan tambahan Proflavanol, sakit mula mengurangkan hari demi hari dan kini telah hilang sepenuhnya. Saya kemudian disyorkan suplemen USANA kepada ibu saya, yang mengalami tekanan darah tinggi dan kencing manis. Beliau kini berasa lebih bertenaga dan kedua-dua hipertensi dan kencing manis beliau adalah di bawah kawalan.
Amin, Seremban
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Memastikan tahap kolesterol saya turun
Saya berusia 43 tahun dan telah di produk USANA selama kira-kira sebulan sekarang. Saya baru-baru mengambil ujian darah dan keputusan menunjukkan bahawa tahap kolesterol saya telah turun. Keputusan untuk sepanjang ujian adalah juga baik. Produk-produk USANA tidak mempunyai kesan sampingan dan saya berasa lebih aktif dan bertenaga.
Sheila, Johor
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

USANA membantu mengurangkan tekanan darah gila kerja ini
Saya bekerja 9 jam sehari dan tidak 2 kerja untuk menyara keluarga saya 5. Isteri saya tidak bekerja dan saya satu-satunya pencari nafkah keluarga. Melalui ini, saya telah menjadi gila kerja kerana saya tidak mampu untuk tidak bekerja. Satu hari, semasa pemeriksaan perubatan, doktor memberitahu saya bahawa tekanan darah saya terlalu tinggi dan kadar nadi saya seperti 'bom jangka'. Kawan saya mengesyorkan saya untuk mengambil produk USANA dan saya lakukan. Selepas 2 minggu, tekanan darah saya kembali normal, saya boleh bekerja seperti biasa dan lebih bertenaga. Saya telah mengambil USANA selama 4 tahun sekarang dan pada usia 40 tahun, saya masih bekerja seperti biasa dan tekanan darah saya dan kadar nadi masih di normal.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PM UNTUK SET LENGKAP KENCING MANIS HANYA DARI USANA Adakah Ini Yang Anda Alami Akibat Penyakit Kencing Manis? 
1 : Gangrene! Kaki anda rosak teruk dan berisiko tinggi untuk dipotong! 
2 : Mati pucuk! Menganggu emosi dan kebahagiaan pasangan anda.
 3 : Cepat rasa letih, tidak bermaya & mengantuk. Hidup tidak lagi ceria. 
4 : Risau bila-bila masa boleh mati mengejut! – risiko strok dan serangan jantung. 5 : Aktiviti harian sangat terganggu disebabkan kualiti kesihatan anda menurun.
 6 : Anda sering takut jika mengalami sebarang luka – sangat lambat sembuh! 
7 : Sudah bosan makan ubat yang hanya mengawal, bukan menyembuhkan 
8 : Sentiasa resah ketika makan – takut terlebih gula & kanji. 
9 : Anda terpaksa mencucuk insulin setiap hari walaupun perut anda sudah lebam teruk 
10 : Anda rasa malu dengan semua orang dengan kaki anda yang berbalut. 
11 : Kaki (gangrene) anda perlu dicuci di hospital dengan kerap.
 Kami banyak kali berjumpa dengan penghidap kencing manis yang mengalami masalah-masalah yang dinyatakan di atas. Dan kami telah banyak kali menyelesaikan SEMUAmasalah yang dihidapi oleh penyakit kencing manis. Ini JAMINAN kami sekiranya anda mencuba ubat kencing manis yang kami tawarkan : 1 : Gangrene anda akan kering dalam masa 2 minggu (MAKSIMUM!). 
2 : Kehidupan seks kembali aktif dalam masa 3 minggu (MAKSIMUM!). 
3 : Anda akan rasa jauh lebih bertenaga dalam masa 3 minggu (MAKSIMUM!). 
4 : Sel-sel mati berhenti merebak + penumbuhan sel baru berlaku dengan cepat. 5 : Terhindar dari kesan ubat kencing manis sedia ada – buah pinggang dan usus rosak. 
6 : Terkeluar dari golongan yang berisiko mati mengejut – strok dan serangan jantung. 
7 : Psikologi anda lebih baik – tiada lagi rasa rendah diri dengan keadaan diri anda. 8 : Tidak perlu lagi membuang masa ke hospital merawat luka di kaki anda 
9 : Anda sudah tidak perlu lagi mencucuk insulin ke dalam badan!
PM AWIEN UNTUK KETERANGAN LANJUT...

Terima Kasih Singgah Blog Riewien Collections

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...